• Головна
  • Структура
    • Керівництво
    • Навчально-науковий інститут управління
    • Навчально-науковий інститут педагогіки
    • Дніпровський фаховий педагогічний коледж
      • Дирекція коледжу
      • Сайт коледжу
    • Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти
    • Бібліотечно-інформаційний центр
    • Вчена рада
    • Науково-методична рада
    • Наглядова рада
    • Профспілковий комітет
  • Діяльність
    • Публічна інформація
      • Установчі документи
      • Положення та розпорядчі документи
      • Пожежна безпека
      • Фінансові документи
    • Організаційна робота
      • План роботи та звіти про діяльність
      • Вибори в академії
    • Наукова робота
      • Наукові заходи академії
      • Наукова робота кафедр
      • Рада молодих вчених
      • Наукове товариство
    • Ліцензії МОН
    • Акредитація
    • Експериментальна робота
    • Академічна доброчесність
    • Протидія корупції
    • Попередження насилля
    • Виставкова діяльність
    • Видавнича діяльність
    • Міжнародні відносини
    • Забезпечення якості освіти
    • Інтелектуальні змагання
    • Учитель року
  • Абітурієнту
    • Напрями підготовки
    • Приймальна комісія
    • Вступна кампанія
      • Правила прийому
      • Ліцензія та план набору
      • Перелік вступних документів, терміни прийому
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань
      • Результати вступних випробувань
      • Накази про зарахування
    • Гуртожиток
  • Студенту
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • 053 «Психологія»
      • 073 «Менеджмент»
      • 281 «Публічне управління та адміністрування»
      • 011 «Освітні, педагогічні науки»
    • Дистанційне навчання
    • Он-лайн опитування
    • Студентське самоврядування
  • Аспірантура
    • Освітньо-наукові програми
    • Вибіркові дисципліни
    • Розклад занять
    • Інформаційний пакет спеціальностей
      • 281 «Публічне управління та адміністрування»
    • Дистанційне навчання
  • Підвищення кваліфікації
    • Плани курсів
    • Освітні програми
    • Вчителю
      • Суспільно-гуманітарні дисципліни
      • Природничо-математичні дисципліни
      • Виховна робота
      • «Нова українська школа»
    • Дистанційне навчання
    • Навчання з охорони праці
    • Видані документи
    • Он-лайн опитування

×

Search
Дніпровська академія неперервної освіти

ДНІПРОВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

uken
  • Вхід
  • Home /
  • Діяльність /
  • Забезпечення якості освіти

Обговорення освітніх програм магістерського рівня 2021

Деталі
Перегляди: 11

21042021 1

15 квітня 2021 року відбулася зустріч керівництва академії, гарантів освітніх програм зі стейкхолдерами в межах обговорення освітніх програм магістерського рівня 011 «Загальна педагогіка», «Інклюзивна освіта, корекційна педагогіка» та 073 «Освітній менеджмент». Зустріч відбулася в режимі zoom-конференції.

Детальніше...

Увага! Обговорення освітніх програм 2021 (15 квітня 2021 року)

Деталі
Перегляди: 33

13042021 1Увага! 15 квітня 2021 року о 15:00 у режимі zoom-конференції відбудеться онлайн зустріч з метою обговорення освітніх програм магістерського рівня 011 «Загальна педагогіка», «Інклюзивна освіта, корекційна педагогіка» та 073 «Освітній менеджмент».

Детальніше...

Соціологічне дослідження «Індивідуальна освітня траєкторія»

Деталі
Перегляди: 21

31032021 2З метою вивчення питання щодо визначення рівня реалізації права здобувачів вищої освіти на вільний вибір навчальних дисциплін та можливості формування індивідуальної освітньої траєкторії, для організації роботи з удосконалення якості освіти в Дніпровській академії неперервної освіти протягом січня 2021 року було проведено соціологічне дослідження.

Детальніше...

Соціологічне дослідження «Оцінка якості освітньої програми»

Деталі
Перегляди: 19

30032021 2З метою покращення якості освітніх послуг та ефективності освітнього процесу в Дніпровській академії неперервної освіти протягом грудня 2020 року було проведено соціологічні дослідження щодо оцінки якості освітньої програми «Загальна педагогіка»: перше – з метою визначення ступеню задоволеності зовнішніх стейкхолдерів якістю освітньої програми, за якою здійснюються навчання та професійна підготовка їх працівників; друге – вивчення думки здобувачів вищої світи щодо змістового наповнення освітньої програми та доцільності внесення змін у діючий варіант програми «Загальна педагогіка».

Детальніше...

Результати соціологічного дослідження «Викладач очима студентів»

Деталі
Перегляди: 24

26032021 1З метою вивчення думки студентів стосовно організації та якості роботи викладачів Дніпровської академії неперервної освіти як складової системи рейтингування науково-педагогічних працівників Академії протягом вересня-жовтня 2020 року було проведено соціологічне дослідження «Викладач очима студентів».

Задачі соціологічного дослідження: зрозуміти, як студенти оцінюють організацію та якість роботи викладачів Академії, з якими проблемами стикалися під час навчання. Також цікавила думка студентів щодо якостей, якими повинен володіти сучасний викладач, а також кого б вони рекомендували на конкурс «Кращий викладач Академії».

Детальніше...

Результати обласного моніторингового дослідження стану позашкільної освіти

Деталі
Перегляди: 144

23022021 2Пріоритетним завданням державної освітньої політики є підготовка учнів до життя в сучасному урбанізованому світі, забезпечення їхньої успішної соціалізації в мінливих соціальних умовах. Саме позашкільна освіта, задовольняючи різноманітні творчі та пізнавальні потреби підростаючого покоління, відіграє значну роль у становленні творчої особистості як основної продуктивної сили держави.

Детальніше...

Результати обласного моніторингового дослідження «Нова українська школа: погляди стейкхолдерів»

Деталі
Перегляди: 994

20052020 1У зв’язку з тим, що на рівні початкової ланки розпочалася активна фаза імплементації реформ, визначених Концепцією Нової української школи, виникла необхідність проведення даного моніторингу, метою якого є дослідження впровадження перших кроків освітніх змін, виявлення стану реалізації в області основних положень нової освітньої парадигми.

Для досягнення мети були поставлені завдання, які передбачали аналіз досліджуваної проблеми, розробку інструментарію, проведення моніторингового дослідження, обробку й узагальнення отриманих результатів, надання рекомендацій щодо запровадження змін в освітньому процесі.

Із результатами моніторингового дослідження можна ознайомитись, переглянувши вкладення.

Вкладення:
Скачати цей файл (Результати обласного моніторингового дослідження.pdf)Результати обласного моніторингового дослідження.pdf2918 Кб

Моніторингове дослідження «Нова українська школа: погляди стейкхолдерів»

Деталі
Перегляди: 1550

26032020 1Шановні колеги та батьки учнів 1-2 класів!

Просимо Вас взяти участь у моніторинговому дослідженні «Нова українська школа: погляди стейкхолдерів».  Опитування є анонімним. Терміни проведення опитування продовжені до 06.04.2020 року.

Результати опитування будуть використані в узагальненому вигляді.

Для роботи з анкетою зайдіть за посиланням.  Якщо посилання не відкриваються, просимо скопіювати його та вставити в адресний рядок з пошуком, анкета відкриється. Своє посилання, будь ласка, знайдіть у переліку:

  • https://forms.gle/JU4ekdY9VXieVPRf9 - анкета для батьків, 1 клас, місто;
  • https://forms.gle/tCHrNRD3WifwyDqm9 - анкета для батьків, 1 клас, село;
  • https://forms.gle/onG2SRXaHTzy8Top7 - анкета для батьків, 2 клас, місто;
  • https://forms.gle/gmY7vAHdB7eSzZpP8 - анкета для батьків, 2 клас, село;
  • https://forms.gle/PxagqkZ3nwvdyhpi6 - анкета для вчителів, 1 клас, місто;
  • https://forms.gle/FLEfMFRZKh4xBABG8 - анкета для вчителів, 1 клас, село;
  • https://forms.gle/HzHXA9eBBZBGET2s6 - анкета для вчителів, 2 клас, місто;
  • https://forms.gle/S1gjNzwNduAZcBaG9 – анкета для вчителів, 2 клас, село.

Сторінка 1 із 4

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Наступна
  • Кінець
Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти
suhomlinski

Василь Сухомлинський

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає…
skovoroda

Григорій Сковорода

Предмети, яким навчають дітей, повинні відповідати їхньому віку, інакше є небезпека, що в них розвинеться мудрованість, зарозумілість, марнославство.
kant

Кант І.


Наша адреса

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
Обласний навчально-методичний центр
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників: +38-056-732-47-52
Приймальна комісія Академії: +38-056-732-09-18
Приймальна комісія Дніпровського фахового педагогічного коледжу: +38-098-377-63-95
email: kzvo@dano.dp.ua

Підписка на розсилку


© 2021 Дніпровська академія неперервної освіти

Вхід адміністратора

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top

Адреса:

 

Україна м.Дніпро,
вул. Володимира Антоновича, 70, 49006
 
Приймальня ректора: +38-056-732-48-48
 
Обласний навчально-методичний
центр підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
+38-056-732-47-52
 
Приймальна комісія Академії:
+38-056-732-09-18
 
Приймальна комісія Дніпровського
фахового педагогічного коледжу:
+38-098-377-63-95
 
email: kzvo@dano.dp.ua
 

Facebook:

КЗВО ДАНО

YouTube

 

Робочі години

Понеділок - П'ятниця (08.00 - 17.00)

×