Основними завданнями Конкурсу є:
- подальший розвиток мережі закладів сприяння сталому розвитку та випереджаючої освіти у Дніпропетровській області;
- апробація інноваційних педагогічних технологій освіти для сталого розвитку в межах дослідно-експериментальної роботи за темою «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес»;
- поширення передового досвіду освітян Дніпропетровщини з питань випереджаючої освіти для сталого розвитку у власному регіоні та за його межами;
- опанування педагогами методологією, методикою та технологіями навчання та виховання дітей з врахуванням потреб сталого розвитку;
- апробація інноваційних педагогічних технологій інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку в експериментальних закладах Дніпропетровщини.
Конкурс відбудеться у номінаціях:
Номінація №1 «Управлінська модель школи (садочка) сприяння сталому розвитку»: опис управлінської моделі закладу сприяння сталому розвитку, інтегрованого розвивального освітнього середовища випереджаючої освіти для сталого розвитку на основі індикаторів сталого розвитку та індикаторів освіти для сталого розвитку.
Номінація №2 «Методичний інструментарій «наскрізного навчання» з освіти для сталого розвитку»: розробки методичного забезпечення технологій «наскрізного навчання» з освіти для сталого розвитку (моделювання інтегрованих уроків, інтегрованих дисциплін, спецкурсів, курсів за вибором з аспектами сталого розвитку; використання інноваційних методик організації навчання).
Номінація №3 «Освітній простір для стійких життєвих звичок: виховні заходи в інтересах сталого розвитку»: досвід запровадження освітніх технологій, соціальних проектів та громадських ініціатив в інтересах сталого розвитку.
Умови проведення конкурсу додаються (див. вкладення).