Ідеологом окресленого проекту є EdCamp Ukraine. Концептами конференції стали наступні 12 концептуальних педагогічних словосполучень: Я вчитель #вчителюй #плекаюлюдину; Змінюю освіту; Пишаюся своїми учнями; Вчуся у своїх колег; Ділюся досвідом; Поважаю свободу вибору; Люблю канікули; Ціную особистість; Молодий душею; Маю право на помилку; І ми команда; І це круто.
Принцип (не)конференції – принцип «довгого хвоста»! #EdCampDniproSchool3.Основні принципи EdCamp: безкоштовність, незалежність, вільна ініціатива, програма визначається у день проведення, кожний і кожна можуть стати спікерами, діє закон «про дві ноги».
Координаторки mini-EdCamp Dnipro School 3: Наталія Габзовська, Ольга Шаповал, Лідія Андріянова.
Після офіційного відкриття та вітальних слів від організаторів (не)конференції учасники отримали розподіл на три групи: «Зелені» – знайомство з експертами/-ками паралелей «Коло знайомств»; «Сині» – Екскурсія-релакс; «Жовті» – екскурсія басейном.
Далі, організаційний процес конференції пішов згідно особистих уподобань гостей та учасників конференції, а їм було чого вибирати. Адже організатори розподілили процес конференції на три великі блоки.
Перший блок: «Переліт» вчительської спільноти до місця основного «гніздування». Слухачам було запропоновано 9 локацій, а саме:
- Марія Федоренко з темою «Здоровий спосіб життя – це просто!» у формі лекції;
- Олександра Набієва з темою «Переваги та особливості неформальної освіти. Кіноклуби Docudays UA» у формі лекції;
- Ірина Санковська з темою «МЕШ: мобільна екошкола» у формі міні-тренінгу;
- Інна Ремез з темою «Світ без кордонів. Як організувати міжнародну співпрацю у школі» у формі «Майстер-клас»;
- Вікторія Круглова, Сергій Биченко з темою «Креативність в освіті: для тих, хто на крок попереду!» у формі «Майстер-клас»;
- Ірина Срібна з темою «Школа без дискримінації» у формі «Міні-тренінг»;
- Оксана Харченко з темою «Освітні рішення LEGO Education як інструмент впровадження програми Нової Української Школи» у формі «Лекції-Презентації»;
- Лідія Клименко з темою «Розвиток творчих можливостей школярів. Співпраця школи та позашкільних установ. Миколаївський розпис – родзинка нашого краю» у формі «Майстер-клас»;
- Марина Приходько з темою «Я жінка! І цим я прекрасна. Твій ресурс – твоя унікальність» у формі «Майстер-клас».
Другий блок: Також запропоновано участь у 9 локаціях за вибором, а саме:
- Вікторія Андрієвська з темою «Щастя. Цінності. Сенси – програма VALUES у форматі Happy Ukraine – що це?» у формі «Міні-тренінг»;
- Світлана Губарєва з темою «Педагогічний коучинг за темою: «Сучасні інтерактивні технології для ефективного навчання англійської мови з 1-го класу НУШ» у формі «Міні-тренінг»;
- Надія Кравченко з темою «Учнівське самоврядування. Руйнуємо стереотипи!» у формі «Міні-тренінг»;
- Лілія Карман з темою «Гра як ефективний спосіб комунікації» у формі «Майстер-клас»;
- Ольга Кулініч з темою «Увага, пам`ять, мислення, творчі здібності – практичні вправи для дорослих і дітей» у формі «Майстер-клас»;
- Євгенія Кочерга з темою «Інтеграція природничих наук, мистецтва та психології: ресурси для розвитку педагога» у формі «Майстер-клас»;
- Валентина Федоряка з темою «Як змінити школу і себе» у формі «Дискусія»;
- Майя Тутаєва з темою «Множинний інтелект» у формі «Майстер-клас»;
- Світлана Лук'янченко, Станіслав Шапошніков з темою «Трансформація конфліктів творчими методами. Презентація навчального проекту для вчителів «Митці згоди» у формі «Міні-тренінг».
Далі пройшло знайомство з вчителями-експертами/-ками та активне спілкування і взаємний обмін думками щодо освітніх змін.
Третій блок: для вибору запропоновано ще декілька локацій, а саме:
- Денис Гриченко з темою «Робототехніка в освітньому процесі школи» у формі «Майстер-клас»;
- Іван Безена з темою «Міжнародні проекти в освітньому процесі школи» у формі «Практика роботи-презентація»;
- Лариса Гарькавенко з темою «Творчiсть з волонтерством у серцi» у формі «Майстер-клас»;
- Наталя Бутник з темою «Лавка рукоділля: «Зроблено з любов’ю» у формі «Майстер-клас»;
- Тарас Марченко з темою «Система безперервної допоміжної дистанційної психологічної освіти та допомоги у практичній діяльності вчителя» у формі «Дискусія»;
- Людмила Сидоржевська з темою «Дитячий творчий туризм по Україні та світу» у формі «Лекція-презентація»;
- Світлана Кириченко з темою «Від яблука Ньютона до яблука Стіва Джобса» у формі «Майстер-клас».
І на підсумок (не)конференції «Перевантаження» запропоновано відкрите спілкування, обмін враженнями, дошка вражень і побажань, фото на згадку.
Підбиття підсумків, заповнення анкет зворотнього зв’язку та вручення сертифікатів учасників (не)конференції від оргкомітету провів Іван Безена, завідувач кафедри Дніпровської академії неперервної освіти,
(Не)конференція та зустріч небайдужих людей окреслила концепт про нагальну потребу у подальшій плідній співпраці для розвитку молоді і системи української шкільної освіти! А їх було близько 180 осіб з усіх регіонів України, від Закарпаття до Донеччини, від Чернігівщини до Херсонщини. Чи задоволені вони результатами роботи (не)конференції – не заперечно «Все було надзвичайно гарно, відкрито, демократично і результативно. Так тримати й надалі!», «Освіті потрібні такі відкриті та відверті педагогічні заходи», «Ми пізнали красивий і культурний центр східної України – місто Дніпро», «Ми приїдемо ще».