- Деталі
- Перегляди: 1725
Нормативні документи експериментальної роботи
Нормативні документи експериментальної роботи
2023 рік:
2022 рік:
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 27.06.2022 №264/0/212-22 «Про внесення змін до наказу департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 22.04.2021 №183//212-21 ««Про організацію дослідно-експериментальної роботи за темою «Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення STEM-освіти в умовах реформування освітньої галузі»
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 28.06.2022 №267/0/212-22 «Про експертну раду з питань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи»
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 27.06.2022 №265/0/212-22 «Про завершення дослідно-експериментальної роботи за темою «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес»
2021 рік:
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 25.08.2021 №390/0/212-21 «Про внесення змін до наказу департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 13.05.2020 №231/0/212-20 «Про затвердження заявки на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня за темою «Школи ментального здоров’я»
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 22.04.2021 №183/0/212-21 «Про організацію дослідно-експериментальної роботи за темою «Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення STEM-освіти в умовах реформування освітньої галузі»
2020 рік:
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 28.12.2020 м. Дніпро №610/0/212-20 «Про надання статусу експериментального закладу регіонального рівня комунальному закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 58» Дніпровської міської ради»
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 13.05.2020 №231/0/212-20 «Про затвердження заявки на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня за темою «Школи ментального здоров’я»
2019 рік:
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 16.07.2019 №399/0/212-19 «Про внесення змін до наказу департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 22.12.2016 № 881/0/212-16 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти»
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 16.07.2019 №397/0/212-19 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня «Управління інформаційно-освітнім простором закладу освіти на засадах індивідуалізації»
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 16.07.2019 №400/0/212-19 «Про завершення експериментального впровадження проекту «Електронна атестація педагогічних працівників»
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 16.07.2019 №399/0/212-19 «Про завершення дослідно-експериментальної роботи на базі комунальних закладів освіти «Ляшківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Ляшківської сільської ради Царичанського району Дніпропетровської області», «Привільнянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»
2018 рік:
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 19.04.2018 № 238/0/212-18 «Про завершення дослідно-експериментальної роботи на базі комунальних закладів освіти «Вишневецький навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Роздорської селищної ради Синельниківського району», «Веселівська середня загальноосвітня школа» Межівської селищної ради»
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 19.04.2018 № 239/0/212-18 «Про завершення дослідно-експериментальної роботи на базі комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 5 Павлоградської міської ради»
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 19.04.2018 № 240/0/212-18 «Про внесення змін до наказу департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 22.12.2016 № 881/0/212-16 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти»
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 19.04.2018 № 241/0/212-18 «Про завершення організаційно-підготовчого етапу дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти»
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 19.04.2018 № 242/0/212-18 «Про завершення дослідно-експериментальної роботи за темою «Створення здоров’язберігаючого освітнього середовища як фактору гармонійного розвитку дітей, хворих на сколіоз» на базі комунального закладу освіти «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3 для дітей, хворих на сколіоз» Дніпропетровської обласної ради»
2017 рік:
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 27.04.2017 № 264/0/212-17 «Про внесення змін до наказу департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 22.12.2016 № 881/0/212-16 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти»
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 20.09.2017 № 514/0/212-17 «Про завершення дослідно-експериментальної роботи на базі комунальних закладів освіти «Спеціалізована школа № 134 гуманістичного навчання та виховання» Дніпровської міської ради та «Широківська середня загальноосвітня школа №1 – загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів» Широківського району»
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 20.09.2017 № 515/0/212-17 «Про завершення концептуально-діагностичного та організаційно-підготовчого етапів дослідно-експериментальної роботи на базі комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №37» Дніпровської міської ради»
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 20.09.2017 № 516/0/212-17 «Про організацію роботи за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» у 2017/2018 навчальному році»
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 20.09.2017 № 517/0/212-17 «Про завершення формувального етапу дослідно-експериментальної роботи на базі комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 12 «загальноосвітній навчальний заклад I ступеня – гімназія» Дніпровської міської ради»
- Деталі
- Перегляди: 113
- Деталі
- Перегляди: 306
Досягнення мети дослідження передбачає виконання таких завдань: на основі аналізу педагогічних, соціологічних, психологічних джерел уточнити зміст поняття «педагогіка партнерства», визначити та обґрунтувати компетентності учасників освітнього процесу, які є основою реалізації педагогіки партнерства; науково й теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність організаційно-педагогічних умов реалізації педагогіки партнерства; розробити та експериментально перевірити організаційно-педагогічну модель реалізації педагогіки партнерства на засадах компетентнісного підходу у закладах загальної середньої освіти; розробити навчально-методичне, дидактичне забезпечення проблеми реалізації педагогіки партнерства; розробити програму тренінгових занять з теми педагогічного партнерства в освітньому процесі; розробити і впровадити систему підготовки педагогів до формування компетентностей учасників освітнього процесу, які є основою реалізації педагогіки партнерства.
- Деталі
- Перегляди: 890
Розробка шкільної системи попередження та вирішення конфліктів творчими методами та її впровадження в освітній процес Нової української школи. Розвиток в учнів усіх вікових категорій навичок міжособистісної взаємодії на засадах рівноправ’я, взаємодопомоги, поваги, толерантності, ефективного попередження та розв’язання конфліктів; удосконалення та розвиток професійної компетентності педагогічних працівників щодо застосування методів та технологій попередження та ефективного розв’язання конфліктів у системі «учень-педагог», «учень-учень», «педагог-педагог», «педагог-батьки»; узагальнення та поширення досвіду роботи з застосування творчих методів та технологій попередження та ефективного розв’язання конфліктів у середовищі закладу загальної середньої освіти.
Наказ від 27.12.2019 №701-0-212-19.pdf | 726 Кб |
- Деталі
- Перегляди: 921
Розробка організаційно-методичних та технологічних принципів управління розвитком освітнього середовища на засадах індивідуалізації, створення моделі та експериментальна перевірка ефективності функціонування хмарно орієнтованого освітнього середовища для забезпечення принципів індивідуалізації освіти. Використання хмаро орієнтованого освітнього середовища закладу загальної середньої освіти позитивно вплине на організацію навчання, створить умови для розвитку нових методів та технологій індивідуального навчання учнів, підвищить мотивацію учнів до навчання, забезпечить розвиток ІКТ-компетентності вчителів, що, в свою чергу, призведе до позитивних якісних змін в організації діяльності учасників освітнього процесу.
Наказ від 28.12.2020 №610-0-212-20.pdf | 489 Кб |
- Деталі
- Перегляди: 1250
Досягнення мети дослідження передбачаєрозробку навчально-методичного забезпечення STEM-освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту базової загальної середньої освіти; створення моделі та обґрунтування механізмів впровадження STEM-освіти у закладах загальної середньої освіти різних типів: початкових школах, гімназіях та ліцеях; удосконалення і запровадження ефективних форм організації освітнього процесу; підготовку програми STEM-освітнього спрямування та навчально-методичного забезпечення (посібники, методичні рекомендації тощо).
Наказ від 27.06.2022 №264-0-212-22.pdf | 2122 Кб |
Наказ від 22.04.2021 №183-0-212-21.pdf | 5868 Кб |
- Деталі
- Перегляди: 1315
Мета дослідження полягає у створенні системи формування світоглядних цінностей як складників підтримки ментального здоров’я та здійснення аналізу їх ефективності в межах освітньої експериментально-дослідної апробації. Дослідження передбачає наукове обґрунтування створеної інноваційної системи формування світоглядних цінностей як складників підтримки ментального здоров’я в сучасній школі; впливу світоглядних цінностей на зміцнення ментального здоров’я сучасної особистості.