- Деталі
- Перегляди: 31
Сучасна освітня система України орієнтована на забезпечення рівних можливостей для всіх дітей, незалежно від їхніх освітніх потреб. Важливим елементом інклюзивної освіти є партнерська співпраця між закладами освіти та інклюзивно-ресурсними центрами. Така взаємодія сприяє успішному навчанню дітей з особливими освітніми потребами, забезпечуючи їм комплексну підтримку та адаптацію в освітньому середовищі.
- Деталі
- Перегляди: 212
З метою реалізації обміну кращими, ефективними педагогічними практиками щодо українознавчого наповнення системи дошкільної освіти в період листопад 2024 року – лютий 2025 року було проведено обласний конкурс «Перлина української спадщини – 2024».
На конкурс представлено матеріали 72 учасників. Використовуючи засоби проектної діяльності, педагогами закладів дошкільної освіти описано систему роботи з впровадження культурного розмаїття декоративно ужиткового мистецтва України в роботі з дошкільниками, розкрито їх вплив на виховання духовних, моральних, культурних цінностей вихованців.
- Деталі
- Перегляди: 110
30 січня 2025 року Ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти Дніпровської академії неперервної освіти було організовано та проведено круглий стіл з теми: «Інклюзивний вектор ЗДО: особливості успішної реалізації». До круглого столу були запрошені та прийняли участь вихователі, асистенти вихователів груп з інклюзивним навчанням, асистенти дитини та представники адміністрації закладів дошкільної освіти. Всього до заходу долучилося близько 400 осіб.
- Деталі
- Перегляди: 97
22-29 січня 2025 року на кафедрі загальної та спеціальної педагогіки Дніпровської академії неперервної освіти було проведено навчальний тренінг для 15 викладачів за темою «Ресурсна кімната як інноваційний інструмент у системі підвищення кваліфікації педагогів». Учасники ознайомилися з науковими підходами, методологією та практичними аспектами використання ресурсної кімнати в освітньому процесі.
- Деталі
- Перегляди: 174
8 листопада 2024 року кафедрою загальної та спеціальної педагогіки спільно з ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти Комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР за сприяння та підтримки ректора Академії, доктора наук з державного управління, професора, Заслуженого працівника освіти України, академіка Національної академії наук вищої освіти України, академіка Академії політико-правових наук України Віктора Сиченка, був організований та проведений обласний науково-практичний семінар «Інноваційні підходи до навчання дітей з порушенням інтелектуального розвитку» та круглий стіл «Вікові та психологічні особливості дитини з порушенням інтелектуального розвитку».
- Деталі
- Перегляди: 128
12 листопада 2024 року кафедрою дошкільної та початкової освіти Дніпровської академії неперервної освіти за результатами фестивалю
педагогічних інновацій освітян Дніпропетровщини «EDU_FEST Dnipro – 2024» було проведено засідання методичної студії «Сучасні практики в роботі з батьками здобувачів дошкільної освіти».
Загалом на фестиваль було подано 106 конкурсних робіт, 44 з яких стали найкращими (дипломи І ступеня отримали 7 учасників, ІІ ступеня – 13, ІІІ ступеня – 24) та 62 особи номіновано як учасників.
- Деталі
- Перегляди: 141
30 жовтня 2024 року в Комунальному закладі вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» проведено методичну студію «Професійне зростання шкільного бібліотекаря в умовах сьогодення», присвячену обміну досвідом переможців Фестивалю педагогічних інновацій освітян Дніпропетровщини «EDU_FEST Dnipro-2024». У роботі методичної студії взяли участь 90 шкільних бібліотекарів.
- Деталі
- Перегляди: 197
30 жовтня 2024 року Ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти було проведено методичну студію за результатами фестивалю педагогічних інновацій освітян Дніпропетровщини «EDU_FEST Dnipro – 2024» у номінації «Фахівець (консультант) інклюзивно-ресурсного центру: траєкторія фахової самоактуалізації (з досвіду)». Методична студія була спрямована на обмін ефективним педагогічним досвідом від переможців конкурсу.