- Деталі
- Перегляди: 74
Управлінням Державної служби якості освіти у Дніпропетровській області спільно з комунальним закладом вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» розпочато підготовку освітніх експертів інституційного аудиту, зареєстрованих на веб-сайті Державної служби якості освіти України як кандидатів в експерти для проведення інституційного аудиту в закладах загальної середньої освіти.
В організації навчання бере участь кафедра загальної та спеціальної педагогіки Академії, що забезпечує учасникам не лише теоретичну підготовку, а й практичне опанування сучасних методик оцінювання якості освітнього процесу.
- Деталі
- Перегляди: 151
15 січня 2025 року обласний науково-методичний центр підвищення кваліфікації педагогічних працівників, кафедра загальної та спеціальної педагогіки КЗВО «ДАНО» ДОР» разом з управлінням Державної служби якості освіти у Дніпропетровській області провели онлайн-захід «Ефективне функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти – запорука успішного проходження інституційного аудиту у закладі загальної середньої освіти», у якому взяли участь близько 500 керівників закладів загальної середньої освіти області.
Під час вебінару керівники закладів ЗСО мали змогу отримати практичні поради щодо покращення функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у своїх закладах.
- Деталі
- Перегляди: 96
Опитування здобувачів вищої освіти за другим (магістерським) рівнем передбачало отримання інформації щодо якості організації освітнього процесу: формування індивідуальної освітньої траєкторії; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання; якості навчально методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі; організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів вищої освіти; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів вищої освіти.
- Деталі
- Перегляди: 124
Опитування здобувачів вищої освіти передбачало отримання інформації щодо якості організації освітнього процесу: формування індивідуальної освітньої траєкторії; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів необхідних для навчання; якості навчально методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі; організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів вищої освіти; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів вищої освіти.
- Деталі
- Перегляди: 193
Опитування здобувачів освіти передбачало отримання інформації щодо: вивчення думки здобувачів освіти щодо дотримання академічної доброчесності в КЗВО «ДАНО» ДОР»; рівня ознайомлення з поняттями «академічна доброчесність», «плагіат»; рівня ознайомлення з нормативними документами, які діють у Академії щодо розробки та впровадження системи забезпечення академічної доброчесності; вивчення причин недотримання академічної доброчесності; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; проявів академічної недоброчесності, які зустрічаються під час навчання; розуміння здобувачами вищої освіти наслідків щодо порушення академічної доброчесності; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів освіти.