- Деталі
- Перегляди: 23
15 січня 2025 року обласний науково-методичний центр підвищення кваліфікації педагогічних працівників, кафедра загальної та спеціальної педагогіки КЗВО «ДАНО» ДОР» разом з управлінням Державної служби якості освіти у Дніпропетровській області провели онлайн-захід «Ефективне функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти – запорука успішного проходження інституційного аудиту у закладі загальної середньої освіти», у якому взяли участь близько 500 керівників закладів загальної середньої освіти області.
Під час вебінару керівники закладів ЗСО мали змогу отримати практичні поради щодо покращення функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у своїх закладах.
- Деталі
- Перегляди: 18
Опитування здобувачів вищої освіти за другим (магістерським) рівнем передбачало отримання інформації щодо якості організації освітнього процесу: формування індивідуальної освітньої траєкторії; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання; якості навчально методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі; організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів вищої освіти; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів вищої освіти.
- Деталі
- Перегляди: 17
Опитування здобувачів вищої освіти передбачало отримання інформації щодо якості організації освітнього процесу: формування індивідуальної освітньої траєкторії; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів необхідних для навчання; якості навчально методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі; організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів вищої освіти; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів вищої освіти.
- Деталі
- Перегляди: 139
Опитування здобувачів освіти передбачало отримання інформації щодо: вивчення думки здобувачів освіти щодо дотримання академічної доброчесності в КЗВО «ДАНО» ДОР»; рівня ознайомлення з поняттями «академічна доброчесність», «плагіат»; рівня ознайомлення з нормативними документами, які діють у Академії щодо розробки та впровадження системи забезпечення академічної доброчесності; вивчення причин недотримання академічної доброчесності; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; проявів академічної недоброчесності, які зустрічаються під час навчання; розуміння здобувачами вищої освіти наслідків щодо порушення академічної доброчесності; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів освіти.
- Деталі
- Перегляди: 155
Метою дослідження є оцінка якості реалізації освітньо-професійної програми серед здобувачів вищої освіти за другим рівнем вищої освіти КЗВО «ДАНО»ДОР».
Результати моніторингового дослідження дадуть змогу: отримати інформацію щодо організації освітнього процесу та якості викладання в Академії; з’ясувати якість роботи викладачів; з’ясувати, що впливає на задоволеність навчання в Академії; спланувати комплекс заходів, що дозволить підвищити якість освітнього процесу в Академії.
- Деталі
- Перегляди: 314
Опитування здобувачів вищої освіти за другим (магістерським) рівнем передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; формування індивідуальної освітньої траєкторії; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання; якості навчально методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі; організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів вищої освіти; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів вищої освіти.