Протягом дня учасники конференції познайомились із різними підходами та проектами Миротворчої освіти Української Школи:
- Трансформація конфлікту, медіація та діалог;
- Освіта з демократичного громадянства та освіта з прав людини;
- Міжкультурна комунікація;
- Ненасильницька комунікація;
- Різноманіття та анти-дискримінація;
- Соціально-емоційне та етичне навчання.
Панельна дискусія «Зв’язок Миротворчої освіти та впровадження реформи «Нова Українська Школа»: здобутки, виклики, потреби», в якій взяли участь Катерина Зезюліна (Радниця з Миротворчої освіти Громадянської служби миру GIZ), Роман Коваль (Інститут миру та порозуміння, Проект «Мирна школа»), Роман Кандибур (ГО «Рух Етнодрайв, Проект Школа трансформації конфлікту), Вероніка Волошина (Миротворчий простір «Вільна», Трансформація конфліктів та медіація для вчителів), Яна Гаркавець (амбасадорка мира, громадська організація ГО «Амбассадори миру»), викликала живий інтерес учасників.
Цікавої та змістовною була доповідь «Миротворча освіта в умовах конфлікту ідентичностей», яку презентувала Карина Коростеліна – професорка та директорка Програми з історії та пам’яті Центру Картера з вивчення миру та розв’язання конфліктів Університету Дж. Мейсона у м. Ферфакс, шт. Вірджинія, США. Панельна дискусія, доповідь та обговорення транслювались у Фейсбук, що значно розширило коло учасників.
Конференція проводилась за підтримки уряду Німеччини через DeutscheGesellschaftfürInternationaleZusammenarbeit (GIZ) GmbH.