Під час обговорення освітньої програми було внесено низку пропозицій і доповнень від роботодавців. Так, Володимир Сергієнко, директор закладу загальної середньої освіти «Солонянський ліцей» Солонянської селищної ради Дніпропетровської області зауважив, що сучасний вчитель початкових класів має бути відкритим до різних експериментів, бути партнером для учнів та повинен мати навички роботи в інклюзивному освітньому середовищі. Тому позитивним є те, що до освітньої програми «Початкова освіта» внесено освітні компоненти щодо навчання студентів роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Валентина Полупанова, директор КЗО «Cлобожанська початкова школа Слобожанської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області», наголосила на необхідності навчання майбутніх вчителів початкових класів співпрацювати з батьками здобувачів освіти. Тому до вибіркових компонентів освітньої програми бажано внести дисципліни з педагогіки партнерства та організації роботи з батьками. Галина Одинцова, заступник директора з навчально-виховної роботи Комунальний заклад «Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня - гімназія № 39» Кам’янської міської ради наголосила на тому, що вчителів необхідно готувати до роботи в умовах Нової української школи, основою якої є партнерство, дитиноцентризм, інтегрований підхід. Студенти мають бути добре обізнані з психологічними основами організації освітнього процесу з дітьми молодшого шкільного віку, особливостями їх оцінювання, розвитку критичного мислення та ведення шкільної документації. Тому при розробці обов’язкових та вибіркових компонентах освітньої програми необхідно орієнтувати на сучасні вимоги. Тетяна Синьогіна, директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників Павлоградської міської ради зазначила, що необхідно звертати увагу на наступність між дошкільною і початковою освітою. І ще дуже важливо навчати майбутніх вчителів початкових класів працювати не тільки з дітьми з особливими освітніми потребами, а також з творчо обдарованими учнями.
Усі пропозиції та побажання, висловлені під час зустрічі, будуть узагальнені, проаналізовані та враховані при затвердженні освітньої програми «Початкова освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти набору 2022 року.