- Деталі
- Перегляди: 12991
- Рішення про реєстрацію суб'єкта у сфері друкованих медіа
- Витяг із рішення Дніпропетровської обласної ради
- Витяг із рішення Дніпропетровської обласної ради (про перейменування)
- Витяг із рішення Дніпропетровської обласної ради (про призначення ректора)
- Витяг із рішення Дніпропетровської обласної ради (про приєднання Дніпровського педагогічного коледжу)
- Статут Комунального закладу вищої освіти "Дніпровська академія неперервної освіти" Дніпропетровської обласної ради"
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємств та громадських формувань
- Положення про Дніпровський фаховий педагогічний коледж КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР»
- Довідка про припинення КЗВО «Дніпровський педагогічний коледж» ДОР
- Структура КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР»
- Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації – 1
- Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації – 2
- Включення до Переліку наукових фахових видань України – Вісник ДАНО. Серія «Філософія. Педагогіка» (с.77)
- Деталі
- Перегляди: 7054
Освітня програма за спеціальністю 053 «Психологія» має за мету підготовку бакалавра психології, який може розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері психології або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів психологічної науки.
Бакалаври отримують знання та практичні навички з соціально-гуманітарних та професійно-орієнтованих дисциплін в обсязі, необхідному для вирішення навчальних, методичних та організаційних завдань у різних галузях освіти, охорони здоров'я та соціального забезпечення, виробництва, органах державного управління та місцевого самоврядування; отримують досконалі знання ділової української мови та іноземної мови в межах освітньої програми.
Освітня складова освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів зі спеціальності 053 «Психологія» передбачає набуття студентом компетентностей відповідно до Стандарту вищої освіти за спеціальністю 053 «Психологія»:
- інтегральна компетентність: здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері психології або у процесі навчання, та ситуації, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов;
- загальні компетентності: здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності; навички використання інформаційних і комунікаційних технологій; здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; здатність бути критичним і самокритичним; здатність приймати обґрунтовані рішення; здатність генерувати нові ідеї (креативність); навички міжособистісної взаємодії; здатність працювати в команді; здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні та ін.
- фахові компетентності: здатність оперувати категоріально-понятійним апаратом психології; здатність до ретроспективного аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розуміння природи виникнення, функціонування та розвитку психічних явищ; здатність до розуміння природи поведінки, діяльності та вчинків; здатність самостійно збирати та критично опрацьовувати, аналізувати та узагальнювати психологічну інформацію з різних джерел; здатність використовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій; здатність самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження; здатність аналізувати та систематизувати одержані результати, формулювати аргументовані висновки та рекомендації; здатність організовувати та надавати психологічну допомогу (індивідуальну та групову); здатність здійснювати просвітницьку та психопрофілактичну відповідно до запиту; навички міжособистісного спілкування та роботи в команді у процесі професійної діяльності; здатність усвідомлювати межі своєї компетентності та дотримуватися норм професійної етики; здатність до особистісного та професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.
Дисципліни за спеціальністю 053 «Психологія»:
Обов’язковий компонент:
- Філософія
- Історія України та української культури
- Українська мова за професійним спрямуванням
- Іноземна мова за фахом
- Соціологія
- Вступ до спеціальності
- Загальна психологія
- Інформаційні системи та технології в діяльності психолога
- Анатомія та фізіологія ЦНС
- Психофізіологія
- Історія психології
- Психологія розвитку
- Психодіагностика
- Психологія праці
- Практикум з психології
- Диференціальна психологія
- Педагогічна психологія
- Основи патопсихології
- Психологія особистості
- Соціальна психологія
- Математичні методи в психології
- Основи психологічного консультування
- Математична статистика в психології
- Психологія сім’ї та сімейне консультування
- Організація діяльності психологічної служби
- Експериментальна психологія
- Основи психотерапії
- Психологія конфлікту
- Психологія соціальної роботи
- Корекційно-розвивальна робота практичного психолога
- Кризове консультування
- Теорія та практика СПТ
- Основи психореабілітації
- Клінічна психологія
Навчальна ознайомчо-діагностична та переддипломна практики.
Фінансування підготовки здобувачів вищої освіти: за кошти фізичних та юридичних осіб (на умовах контракту).
- Деталі
- Перегляди: 29337
Презентація спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки
МАГІСТРАТУРА
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 011 ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ
ОСВІТНІ ПРОГРАМИ: «ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА», «ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА, КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА»
Освітньо-професійна програма «Загальна педагогіка» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.
Освітня кваліфікація: магістр освітніх, педагогічних наук
Кваліфікація в дипломі: Ступінь вищої освіти – Магістр; Спеціальність – 011 Освітні, педагогічні науки
Термін навчання: 1 рік 4 місяця
Магістр освітніх, педагогічних наук за освітньою програмою «Загальна педагогіка» може займати такі посади закладах освіти різних типів (за класифікатором професій ДК 003:2010):
- 2320 Вчитель закладу загальної середньої освіти
- 2351.2 Консультант центру професійного розвитку, методист
Освітньо-професійна програма спрямована на підготовку фахівців, які здатні вирішувати складні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру в сфері освітніх, педагогічних наук, освітньої практики, а також готові здійснювати освітній процес у сучасних умовах реформування системи загальної середньої освіти.
У програмі враховано регіональний контекст, посилена практична складова змісту ОП.
Освітньо-професійна програма «Інклюзивна освіта, корекційна педагогіка» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.
Освітня кваліфікація: магістр освітніх, педагогічних наук
Кваліфікація в дипломі: Ступінь вищої освіти – Магістр; Спеціальність – 011 Освітні, педагогічні науки
Термін навчання: 1 рік 4 місяця
Магістр освітніх, педагогічних наук за освітньою програмою «Інклюзивна освіта, корекційна педагогіка» може займати такі посади закладах освіти різних типів (за класифікатором професій ДК 003:2010):
2340 Вчитель з корекційної освіти
2351.2 Консультант центру професійного розвитку; Методист
3340 Асистент вчителя
Освітньо-професійна програма спрямована на підготовку фахівців, які здатні вирішувати складні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру в сфері освітніх, педагогічних наук, а також освітньої практики у сфері інклюзивної освіти та корекційної педагогіки. Акцент на широкому узагальненні та глибоких знаннях сучасного освітнього процесу, теорій, принципів освіти й педагогіки, кращих педагогічних практик, зокрема у сфері інклюзивної освіти та корекційної педагогіки.
У програмі враховано регіональний контекст, посилена практична складова змісту ОП.
- Деталі
- Перегляди: 6496
Презентація спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування
АСПІРАНТУРА
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 281 «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»
Спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» передбачає підготовку фахівців вищого рівня кваліфікації, здатних формулювати і розв’язувати комплексні наукові й практичні проблеми публічного управління та адміністрування, організовувати та здійснювати науково-дослідну, управлінську та адміністративну діяльність.
Місія спеціальності: Формування інтелектуального капіталу суспільства для вироблення та актуалізації наукового супроводження публічного управління та адміністрування суспільними процесами та відносинами через розвиток: філософських, теоретичних (концептуальні, методологічні, емпіричні та історичні) та практичних засад публічного управління та адміністрування; відповідного понятійно-категоріального апарату; концептуальних ідей, закономірностей і законів; методів дослідження.
Призначення спеціальності: підготовка осіб першого освітньо-наукового рівня вищої освіти – доктора філософії (PhD), які: володіють теоретичними знаннями, вміннями та іншими компетентностями, достатніми для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у сфері публічного управління та адміністрування та проведення дослідницько-інноваційної діяльності.
Наукова складова підготовки доктора філософії в аспірантурі за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» формується з науково-дослідної роботи аспіранта, підготовки наукових публікацій, апробації результатів наукового дослідження на науково-комунікативних заходах (у тому числі – міжнародних), підготовки дисертації та її публічного захисту. Педагогічна практика аспіранта передбачає розроблення науково-методичного забезпечення навчальних занять та їх проведення.
Освітня складова освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» передбачає набуття аспірантом, відповідно до Національної рамки кваліфікацій, наступних компетентностей:
- здобуття глибинних знань із спеціальності;
- оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями;
- набуття універсальних навичок дослідника;
- здобуття мовних компетентностей;
- здобуття спеціалізованих концептуальних компетентностей за вибором аспіранта.
Дисципліни за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування»:
- Філософія
- Іноземна мова
- Методика викладання у вищій школі та педагогічна майстерність
- Інтелектуальна власність та захист авторських прав
- Інформаційні технології та системний аналіз матеріалів наукових досліджень
- Професійна етика та ділові комунікації
- Методологія і методи наукового аналізу
- Організаційно-правові засади державного управління
- Теорія та історія державного управління
- Муніципальний менеджмент
- Державна політика: аналіз та механізми її впровадження
- Кадрова політика державної служби
- Державні фінанси і бюджетний процес
Державне регулювання економіки та економічна політика
- Деталі
- Перегляди: 8415
Спеціальність 073 «Менеджмент» (спеціалізація «Освітній менеджмент») передбачає підготовку фахівців вищого рівня у сфері освітнього менеджменту, здатних ефективно виконувати професійну діяльність у системі управління закладами освіти.
Місія спеціальності: максимальне задоволення потреб сучасного суспільства, Української держави в підготовці високопрофесійних менеджерів освіти, які володіють ґрунтовними знаннями та професійними компетенціями в управлінні закладами освіти, забезпечення якісної професійної освіти фахівців згідно з галузевими стандартами вищої освіти.
Призначення спеціальності: підготовка осіб другого (магістерського) рівня вищої освіти, які володіють теоретичними знаннями та практичними навичками, необхідними для здійснення управлінської діяльності в системі освітнього менеджменту,прийняття ефективних управлінських рішень та розв’язання актуальних проблем у сфері управління закладами освіти.
Наукова складова підготовки магістрів зі спеціальності 073 «Менеджмент», спеціалізації «Освітній менеджмент» формується з дослідницької, самостійної та індивідуальної роботи студента, виконання курсових робіт, підготовки наукових публікацій, дипломної роботи та її публічного захисту.
Освітня складова освітньо-наукового програми підготовки магістрів зі спеціальності 073 «Менеджмент», спеціалізації «Освітній менеджмент» менеджера освіти передбачає набуття студентом, відповідно до Національної рамки кваліфікацій, таких компетентностей:
- загальних компетентностей зі спеціальності: здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями, навички використання інформаційних і комунікаційних технологій, навички міжособистісної взаємодії; здатність проведення досліджень на відповідному рівні, здатність спілкуватися з представниками різних професійних груп та у міжнародному контексті; здатність до абстрактного мислення, пошуку, опрацювання, аналізу, синтезу та встановлення взаємозв’язків між явищами та процесами та інше.
- спеціальних (фахових, предметних) компетентностей: здатність використовувати під час навчання та виконання професійних завдань знань з теорії і практики освітнього менеджменту, здатність використовувати різні методи та технології управлінської діяльності, здатність здійснювати організацію процесу управління на засадах компетентнісного підходу; вміння обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, вміння планувати і проводити наукові дослідження, готувати результати наукових робіт до оприлюднення та інше.
- інтегральної компетентності: здатність ідентифікувати комплексні проблеми в галузі освітнього менеджменту, у тому числі й інноваційної діяльності, та пропонувати нові підходи до управління закладами освіти, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та практики освітнього менеджменту; здатність розв’язувати складні завдання і проблеми у сфері управління, що передбачає проведення досліджень та здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Дисципліни за спеціальністю 073 «Менеджмент», спеціалізації «Освітній менеджмент»:
І. Загальна підготовка
- Філософія
- Менеджмент публічних установ та організацій
- Психологія управління
ІІ. Професійна підготовка
- Управління проектами
- Іноземна мова
Вибіркові дисципліни (Цикл професійної обов’язкової підготовки)
- Маркетингове управління освітою
- Освітній менеджмент
- Освітні технології
- Управління навчальною та виховною діяльністю
- Публічне управління
- Муніципальний менеджмент
- Електронне врядування
- Інформаційно-комунікаційні технології та медіаосвіта
- Політика європейської інтеграції
- Стратегічне управління
- Сучасні технології управлінської діяльності
- Маркетинг
- Методологія та організація наукових досліджень
- Інвестиційний менеджмент
Випускник спеціальності 073 «Менеджмент» (спеціалізація «Освітній менеджмент» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти може виконувати зазначену професійну роботу:
Конкурентні переваги спеціальності 073 «Менеджмент» (спеціалізації «Освітній менеджмент») полягають в наданні студентам необхідних компетентностей в системі управління закладами освіти. Випускники, які захочуть здійснювати професійну діяльність в освітніх закладах, можуть використати ці компетентності у власній професійній діяльності.
- Деталі
- Перегляди: 7833
МАГІСТРАТУРА
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 281 «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»
Кафедра публічного управління та права готує управлінців ІІІ тисячоліття, фахівців у сфері публічного управління та адміністрування сучасного рівня, що вміють аналізувати державну політику та розробляти заходи для її реалізації, мають навички управління проєктами, стратегічного планування, розробки управлінських рішень тощо.
Спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» передбачає підготовку фахівців для роботи в органах виконавчої влади і місцевого самоврядування, громадських організаціях.
Форма навчання для отримання диплому магістра публічного управління та адміністрування – заочна. Термін навчання – 1 рік 4 місяці.
Презентація спеціальності "281 Публічне управління та адміністрування
ВІДГУКИ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ