Дослідницька діяльності учнів на уроках математики – це вид навчально-пізнавальної роботи, яка спрямована на пошук, вивчення й пояснення математичних фактів для здобуття й систематизації суб'єктивно нових знань і способів їх використання на практиці.
21 березня 2023 року Дніпровською академією неперервної освіти було проведено вебінар для вчителів математики «Дослідницька діяльність: від вчителя до учня».
Під час проведення вебінару були розглянуті питання формування 4К-компетентностей учнів засобами дослідницької діяльності та організації пошукової діяльності з математики спікерами Тетяною Желтухою, вчителькою математики Криворізького Покровського ліцею Криворізької міської ради Дніпропетровської області, та Євгенією Дерець, вчителькою математики комунального закладу “Технічний ліцей імені Анатолія Лигуна” Кам’янської міської ради, кандидаткою фізико-математичних наук, доценткою.
Питання самоосвітньої діяльності вчителя математики піднімав Вадим Кірман, завідувач кафедри математичної, природничої та технологічної освіти Дніпровської академії неперервної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент.
Науково-дослідницька робота учнів – особливий вид навчальної діяльності, під час якої на основі теоретичних і практичних знань, умінь і навичок учні розв’язують теоретичні або прикладні наукові проблеми різного ступеня складності та трудності.
Залучаючи учнів до наукової, експериментальної та конструкторської роботи, вчитель розвиває в них природні здібності та задатки, створює умови для саморозвитку та творчого самовдосконалення.
Посилання на матеріали вебінару