Ольга Мартиненко, доцент кафедри та гарант освітньо-професійної програми, представила повну характеристику освітньої програми, її мету. Також було аргументовано пояснено придатність випускників для працевлаштування та подальшого навчання, акцентовано увагу на обов’язкових структурних компонентах.
Під час обговорення учасники конференції (топ-менеджери освіти Дніпропетровської області та України) надали пропозиції щодо удосконалення програми за такими аспектами: так Оксана Лютко, заступник директора з науково-методичної роботи Рівенського ОІППО, к.філос.н., доцент наголосила на необхідності розвитку у здобувачів освітньо-професійної програми «Освітній менеджмент» компетентності з організації забезпечення якості освітньої діяльності. Дуже важливою є посилення інклюзивної компетентності оскільки з’являється все більше здобувачів освіти з особливими потребами. Важливим є розвиток компетентності з психологічної підтримки школярів. З її пропозицією погодились майже всі учасники. Богдан Жулковський, проректор з наукової методичної та організаційної діяльності Дніпровської академії музики ім. ім. М. Глінки, кандидат мистецтвознавства, доцент, звернув увагу на важливість проєктної діяльності закладів освіти в сучасних умовах. Зоя Данилова, в.о. директора Дніпровського фахового коледжу технологій та дизайну, зробила акцент на важливості опанування інноваційних інформаційно-комунікативних технологіях навчання в сучасному освітньому просторі. Ольга Полішко, директор Котовського ліцею Магдалинівської селищної ради, підняла питання необхідності забезпечення майбутніх управлінців актуальною інформацією щодо нормативно-правового забезпечення установ освіти. Людмила Пархоменко, директор Криворізької гімназії №45, актуалізувала проблему розвитку компетентності з організації безпечного середовища в закладі освіти.
Всі пропозиції були актуальними та своєчасними і будуть враховані в подальшій роботі над освітньо-професійною програмою «Освітній менеджмент» здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент».