Основна мета тренінгу – формування навичок ефективного управління розвитком інноваційного потенціалу вчителя.
Під час вивчення теми розглядалися такі важливі питання, як: інноваційний потенціал сучасного вчителя – важлива умова реформування вітчизняної освіти, роль шкільного менеджменту в розвитку інноваційного потенціалу сучасного вчителя, проектування та моделювання розвитку інноваційного потенціалу вчителя.
Цікавою і конструктивною вийшла розмова між учасниками тренінгу про розвиток інноваційного та творчого потенціалу вчителя в системах управління школою Німеччини та України.
Особливу увагу менеджери шкільної освіти звернули на систему управління розвитком інноваційного потенціалу вчителя, яку було охарактеризовано як здатність управлінської підсистеми закладу освіти ефективно здійснювати управлінські функції щодо розвитку творчих можливостей педагогічного персоналу школи.
Учасники тренінгу мали змогу поспілкуватися з Хансом-Георгом Штайффертом та ознайомитися з особливостями управління закладами загальної середньої освіти в Німеччині, а також поділитися вітчизняним досвідом управлінської діяльності в системі сучасної шкільної освіти.