У період з 24 березня по 18 квітня 2025 року здобувачі другого (магістерського) рівня спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки» пройшли виробничу (педагогічну) практику на базі закладів вищої та фахової передвищої освіти Дніпропетровщини.
Метою практики було не лише застосування набутих в академії теоретичних знань у реальних умовах професійної діяльності, а й формування у магістрантів умінь приймати педагогічні рішення, адаптуватися до нових умов, проводити власні наукові дослідження та творчо інтегрувати сучасні освітні технології у практику викладання.
Під час практики магістранти: ознайомлювалися з освітнім середовищем, структурою та функціонуванням закладів освіти; вивчали організацію освітнього процесу зсередини; аналізували досвід викладачів і методику проведення занять; опановували сучасні методи, форми й технології викладання; удосконалювали комунікативні, організаційні й аналітичні навички.
Цікавий звіт представив здобувач освітньої програми «Загальна педагогіка» Олександр Мілютін, який апробував інноваційні формати викладання. На одному з фото – він демонструє технологію прозорої дошки для магістрантів спеціальності «Маркетинг», що дозволяє підсилити візуальну увагу студентів до навчального матеріалу. Інше фото – захист практичних робіт із теми використання штучного інтелекту у сфері цифрового маркетингу. Олександр пояснював слухачам відмінності між алгоритмами пошуку та ранжування Google і мовними моделями на базі OpenAI, розкриваючи також принципи формування запитів до ШІ для ефективної взаємодії.
Ольга Ларчикова, яка проходила практику в Дніпровському індустріальному фаховому коледжі, на фото – фрагмент заняття з теми «Йонні рівняння реакцій», де Ольга демонструє впевнене володіння навчальним матеріалом, дидактичними прийомами та структурованим поясненням складних тем.
Вона не лише ознайомлює здобувачів із теоретичними аспектами, а й формує навички аналітичного мислення та хімічної грамотності, що надзвичайно важливо для майбутніх фахівців технічного профілю.
Практика вкотре довела: сучасний педагог має не лише володіти глибокими знаннями, а й бути здатним переконливо, творчо й технологічно грамотно передавати ці знання іншим.
Професійне зростання магістрантів продовжується, а досвід, отриманий під час педагогічної практики, стає надійним підґрунтям для майбутньої освітньої діяльності.
- Деталі
- Перегляди: 37