Презентація спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки
МАГІСТРАТУРА
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 011 ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ
ОСВІТНІ ПРОГРАМИ: «ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА», «ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА, КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА»
Освітньо-професійна програма «Загальна педагогіка» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.
Освітня кваліфікація: магістр освітніх, педагогічних наук
Кваліфікація в дипломі: Ступінь вищої освіти – Магістр; Спеціальність – 011 Освітні, педагогічні науки
Термін навчання: 1 рік 4 місяця
Магістр освітніх, педагогічних наук за освітньою програмою «Загальна педагогіка» може займати такі посади закладах освіти різних типів (за класифікатором професій ДК 003:2010):
- 2320 Вчитель закладу загальної середньої освіти
- 2351.2 Консультант центру професійного розвитку, методист
Освітньо-професійна програма спрямована на підготовку фахівців, які здатні вирішувати складні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру в сфері освітніх, педагогічних наук, освітньої практики, а також готові здійснювати освітній процес у сучасних умовах реформування системи загальної середньої освіти.
У програмі враховано регіональний контекст, посилена практична складова змісту ОП.
Освітньо-професійна програма «Інклюзивна освіта, корекційна педагогіка» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.
Освітня кваліфікація: магістр освітніх, педагогічних наук
Кваліфікація в дипломі: Ступінь вищої освіти – Магістр; Спеціальність – 011 Освітні, педагогічні науки
Термін навчання: 1 рік 4 місяця
Магістр освітніх, педагогічних наук за освітньою програмою «Інклюзивна освіта, корекційна педагогіка» може займати такі посади закладах освіти різних типів (за класифікатором професій ДК 003:2010):
2340 Вчитель з корекційної освіти
2351.2 Консультант центру професійного розвитку; Методист
3340 Асистент вчителя
Освітньо-професійна програма спрямована на підготовку фахівців, які здатні вирішувати складні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру в сфері освітніх, педагогічних наук, а також освітньої практики у сфері інклюзивної освіти та корекційної педагогіки. Акцент на широкому узагальненні та глибоких знаннях сучасного освітнього процесу, теорій, принципів освіти й педагогіки, кращих педагогічних практик, зокрема у сфері інклюзивної освіти та корекційної педагогіки.
У програмі враховано регіональний контекст, посилена практична складова змісту ОП.