Досягнення мети дослідження передбачає виконання таких завдань: на основі аналізу педагогічних, соціологічних, психологічних джерел уточнити зміст поняття «педагогіка партнерства», визначити та обґрунтувати компетентності учасників освітнього процесу, які є основою реалізації педагогіки партнерства; науково й теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність організаційно-педагогічних умов реалізації педагогіки партнерства; розробити та експериментально перевірити організаційно-педагогічну модель реалізації педагогіки партнерства на засадах компетентнісного підходу у закладах загальної середньої освіти; розробити навчально-методичне, дидактичне забезпечення проблеми реалізації педагогіки партнерства; розробити програму тренінгових занять з теми педагогічного партнерства в освітньому процесі; розробити і впровадити систему підготовки педагогів до формування компетентностей учасників освітнього процесу, які є основою реалізації педагогіки партнерства.