- Деталі
- Перегляди: 2084
Необхідність експериментально-дослідної роботи з родинного виховання зумовлюється змістом завдань, що покликана вирішувати школа для підготовки учнів для майбутнього сімейного життя. Експериментальне дослідження передбачає створення передумов для усвідомленого сприйняття і засвоєння учнями соціальних, морально-етичних і правових норм, національно-культурних, сімейних цінностей українського народу, цінності любові як базового почуття, оволодіння навичками взаємодії, співжиття і співпраці в родині, навичками відповідального батьківства, що сприяє розбудові гармонійних сімейних стосунків.
![]() | 284 Кб |
- Деталі
- Перегляди: 1911
Анотація: Розробка нових форм освітньої діяльності через створення інноваційних систем (моделей) розвитку аксіосфери особистості учня на основі науково-філософської та духовної, моральної і культурної традицій та апробація моделі її реалізації в освітніх закладах. Розробка нового змісту духовно-ціннісної освіти через створення навчально-методичних посібників з факультативного курсу духовно-морального спрямування «Біблійна історія та християнська етика» для різних вікових категорій.
![]() | 98 Кб |
![]() | 75 Кб |
![]() | 221 Кб |
- Деталі
- Перегляди: 1962
Анотація: Підвищення рівня громадянської компетентності учнів та їх громадянської активності шляхом упровадження науково й експериментально обґрунтованого дидактико-методичного і навчального забезпечення навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі. Створення демократичного освітнього середовища у навчальному закладі на основі упровадження принципів освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини.
![]() | 20840 Кб |
- Деталі
- Перегляди: 2322
Анотація: Визначення основних шляхів інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку в освітній процес, розробка показників ефективності засвоєння змісту випереджаючої освіти учасниками проекту. Створення та впровадження моделі школи сприяння сталого розвитку та інтегрованого розвивального освітнього середовища на засадах випереджаючої освіти, що сприятимуть формуванню ціннісних орієнтацій та стійких моделей поведінки в інтересах сталого розвитку, розвитку соціально-відповідальної особистості громадянського суспільства.
- Деталі
- Перегляди: 2381
Анотація: Наукове обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності створення інноваційної моделі STEM-освіти на базі навчальних закладів Дніпропетровської області. Розробка змісту, форм і методів впровадження STEM-освіти. Розширення освітнього простору через впровадження STEM-освітніх інновацій. Розробка стратегії підготовки педагогічних колективів та громади до впровадження STEM-освітніх інновацій.
![]() | 435 Кб |
- Деталі
- Перегляди: 2303
Анотація: Сприяння розбудові в Україні ефективної системи медіа-освіти заради забезпечення всебічної підготовки дітей і молоді до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа, формування у них медіа-обізнаності, медіа-грамотності і медіа-компетентності відповідно до їхніх вікових та індивідуальних особливостей. Розвиток в учнів усіх вікових категорій особистісної медіакультури і забезпечення їх підготовки до ефективної взаємодії із сучасним інформаційним середовищем.
![]() | 119 Кб |
![]() | 288 Кб |