З 22 лютого по 30 квітня 2021 року на базі КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР» відбудеться обласний підсумковий Конкурс кращих моделей закладів сприяння сталому розвитку та системи інтегрованого розвивального середовища випереджаючої освіти «Освітній простір для стійких життєвих звичок».
Конкурс проводиться з метою узагальнення результатів ІІІ етапу дослідно-експериментальної роботи за темою «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес», поширення ідей освіти для сталого розвитку у закладах Дніпропетровської області, покращення методичної роботи, впровадження інноваційних технологій випереджаючої освіти для сталого розвитку у зміст навчально-виховної роботи закладів середньої та дошкільної освіти.
Основними завданнями Конкурсу є:
- подальший розвиток мережі закладів сприяння сталому розвитку та випереджаючої освіти у Дніпропетровській області;
- апробація інноваційних педагогічних технологій освіти для сталого розвитку в межах дослідно-експериментальної роботи за темою «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес»;
- поширення передового досвіду освітян Дніпропетровщини з питань випереджаючої освіти для сталого розвитку у власному регіоні та за його межами;
- опанування педагогами методологією, методикою та технологіями навчання та виховання дітей з врахуванням потреб сталого розвитку;
- апробація інноваційних педагогічних технологій інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку в експериментальних закладах Дніпропетровщини.
Конкурс відбудеться у номінаціях:
Номінація №1 «Управлінська модель школи (садочка) сприяння сталому розвитку»: опис управлінської моделі закладу сприяння сталому розвитку, інтегрованого розвивального освітнього середовища випереджаючої освіти для сталого розвитку на основі індикаторів сталого розвитку та індикаторів освіти для сталого розвитку.
Номінація №2 «Методичний інструментарій «наскрізного навчання» з освіти для сталого розвитку»: розробки методичного забезпечення технологій «наскрізного навчання» з освіти для сталого розвитку (моделювання інтегрованих уроків, інтегрованих дисциплін, спецкурсів, курсів за вибором з аспектами сталого розвитку; використання інноваційних методик організації навчання).
Номінація №3 «Освітній простір для стійких життєвих звичок: виховні заходи в інтересах сталого розвитку»: досвід запровадження освітніх технологій, соціальних проектів та громадських ініціатив в інтересах сталого розвитку.
Умови проведення конкурсу додаються (див. вкладення).