Серед учасників обласної олімпіади оргкомітет на дистанційній платформі Klassroomзареєстрував 30 учнів 8-х класів, 54 учня 9-х класів, 49 учасників 10-х та 56 старшокласників 11-х класів.
Кожен учасник міг спробувати свої сили та позмагатись за титул переможця і звання кращого знавця історії.
Науково-теоретичний рівень олімпіади забезпечувало журі, до складу якого увійшли не лише науковці провідних вишів Дніпропетровщини, таких як Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Криворізький державний педагогічний університет, але й найкращі вчителі історії області, що мають досвід у підготовці переможців олімпіад з історії.
Належний рівень організації олімпіади забезпечував оргкомітет, що складався із вчителів історії закладів загальної середньої освіти м. Дніпра: СЗШ №17, №89, НВК №37.
Завдання, що були запропоновані учням 8-11-х класів для виконання, розроблені за аналогією до ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії та ЗНО. Для кожного класу завдання охоплювали програмовий матеріал за попередні роки навчання (історії України та всесвітня історія), а також теми з історії, вивчені на день проведення ІІІ етапу олімпіади. Для учнів всіх класів були запропоновані різнорівневі завдання, сформовані на перевірку основних знань, умінь та навичок.
Журі об’єктивно оцінювало учнівські роботи та визначило кращих юних істориків у нашій області.
Всі учні, які брали участь в олімпіаді, певною мірою справилися із запропонованими завданнями і результати їх виступів були занесені до протоколів засідання журі.
Хочемо зазначити, що із 189-ти учасників переможцями стали 95 учнів: І місце здобули 14 учнів, ІІ місце отримали 29 учнів, ІІІ місце посіли 52 учасники.
Тож вітаємо усіх переможців з отриманням призових місць та бажаємо їм нових досягнень!
Дякуємо всім учасникам олімпіади, оргкомітету та журі за плідну роботу та активну співпрацю!
Людмила Базилевська, заступник голови оргкомітету
ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії;
завідувач НМЛ вивчення базових дисциплін КЗВО «ДАНО» ДОР»