У фокусі даної конференції стояли роль керівництва опорного закладу освіти в процесі реформ та питання про те, як керівні команди і певні інструменти для розвитку якості освітньої діяльності, в тому числі стратегія розвитку школи, можуть допомогти в таких процесах.
Якість освіти в опорних школах та створення нових опорних закладів є одним з пріоритетів Міністерства освіти і науки України. Керівники цих закладів не лише мають впровадити реформу НУШ, а й забезпечити функціонування і розвиток опорного закладу. Щоб керувати цим процесом змін керівництву необхідні компетентності лідерства та менеджменту.
В ході конференції учасники працювали в секціях:
1) опорний заклад освіти: готовність та спроможність до змін;
2) фактори успіху опорної школи. Досвід Австрії;
3) розвиток лідерства керівників опорних закладів загальної середньої освіти: командний підхід;
4) управлінський супровід діяльності опорних закладів в умовах реформи освітньої галузі.
У форматі круглого столу були обговорені питання в контексті змін:
1) опорна школа в умовах децентралізації;
2) якість освітньої діяльності;
3) розвиток опорного закладу освіти.