Конференція була спрямована на критичне осмислення філософсько-світоглядних та культурологічних аспектів неперервної освіти у контексті філософії управління освітою; міжнародного та українського досвіду реалізації формальної, неформальної та інформальної освіти; складових неперервної освіти у філософсько-світоглядному, психолого-педагогічному, правовому, економічному, культурологічному та мистецтвознавчому контекстах; стратегій реформування вищої освіти; змісту професії вчителя у площині філософської рефлексії; проблем розвитку методологічної культури та професійних компетентностей вчителя НУШ; складових науково-методичного супроводу вчителя НУШ; досвіду закладів вищої, середньої та дошкільної освіти щодо шляхів реалізації неперервної освіти для сталого розвитку, громадянських ініціатив в інтересах сталого розвитку.
У пленарному засіданні прийняли участь: Романенко Катерина Михайлівна, д. н. держ. упр., доц., директор навчально-наукового інституту управління «КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР»; Висоцька Ольга Євгенівна, д. філос. н., доц., завідувач кафедри філософії КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР»; Романенко Михайло Ілліч, д. філос. н., проф., радник ректора, професор кафедри філософії КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР», виступив із доповіддю: «Візуальний поворот і освітній процес»; Шабанова Юлія Олександрівна, д. філос.н., проф., завідувач кафедри філософії і педагогіки НТУ «Дніпровська політехніка», розкрила питання «Теорія поколінь як стрижень інтеграційних процесів в освіті»; Боднар Оксана Степанівна, д. пед. н., доц., професор кафедри педагогіки та менеджменту освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, розповіла про сучасні технології трансформації неперервної освіти: тенденції та перспективи розвитку; Загрійчук Іван Дмитрович, д. філос. н., проф., професор кафедри філософії та соціології Українського державного університету залізничного транспорту, м. Харків, розкрив питання «Дитиноцентричність і провідна роль учителя». Також виступили Гончаренко Ольга Анатоліївна, д. філос.н., доц., доцент кафедри психології, педагогіки та соціально-економічних дисциплін Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького із темою «Як читати та інтерпретувати філософські тексти? (Імплікація ідей П’єра Адо у формальну, неформальну та інформальну філософську освіту)»; Лавренко Валерія Сергіївна, к. і. н., доцент кафедри всесвітньої історії Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара, заступниця директора Дніпропетровського національного історичного музею імені Д. І. Яворницького з наукової роботи - «Наративна екскурсія «Ніч Гаррі Поттера у музеї» у контексті освітніх проектів Дніпропетровського національного історичного музею імені Д.І. Яворницького» та інші.
В рамках конференції був проведений обласний науково-практичний семінар «Інтегрований освітній простір в інтересах сталого розвитку: зміст та перспективи становлення».