Під час роботи конференції педагоги могли обмінятися досвідом щодо впровадження наскрізних ліній освіти для сталого розвитку у практику закладів середньої та дошкільної освіти.
Модераторами роботи конференції виступили: Висоцька Ольга Євгенівна, завідувач кафедри філософії; Дев’ятко Наталія Володимирівна, доцент кафедри філософії; Клімова Людмила Василівна, завідувач відділу дошкільної освіти кафедри дошкільної та початкової освіти; Лисоколенко Тетяна Володимирівна, доцент кафедри філософії.
Головними темами для обговорення на пленарному засіданні стали п’ять доповідей: «Наскрізна освіта для сталого розвитку у «Новій українській школі» (Ольга Висоцька, д.філос.н, доц., завідувач кафедри філософії); «Раціональна економічна поведінка учнів: шляхи впровадження в освітній процес» (Олена Лізогуб, заступник директора з навчально-виховної роботи КСШ № 70 м. Кривий Ріг); «Педагогічні засоби створення моделі школи сприяння сталого розвитку та інтегрованого розвивального освітнього середовища на засадах випереджаючої освіти» (Ірина Зімненко, заступник директора з навчально-виховної роботи Томаківського НВК «ЗОШ I-III ст. - ДНЗ» №1); «Робота вчителя початкових класів по формуванню у молодших школярів сталого способу життя» (Лариса Савчук, вчитель початкових класів Синельниківської ЗОШ № 6); «Результативність діяльності педагогічного колективу ЗДО №22 щодо формування культури здоров`я дошкільників у контексті дослідно-експериментальної роботи за темою «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес» (Лариса Макаренко, вихователь-методист ЗДО №22 м. Покров). Також Наталією Дев’ятко, канд.філос.н, доцентом кафедри філософії, були презентовані екологічні ігри, які можна використати для навчання в освітніх закладах у контексті впровадження концепції сталого розвитку.
У другій частині роботи конференції відбулися різноманітні майстер-класи. Великий навчально-практичний блок від педагогів КЗШ № 15 ім. Решетняка: «Представлення діяльності закладу «Підвищення професійної компетентності вчителя як важлива умова ефективності роботи школи сталого розвитку» (Олена Кісєль, канд. філос. н., координатор експерименту, шкільний психолог), презентація авторських спецкурсів «Теорія і практика написання есе» (Ольга Шевцова, учитель української мови та літератури) та «Екологічна журналістика» (Ірина Шишко, учитель української мови та літератури), саморефлексія «Емоційна компетентність, як базова навичка розвитку особистості» і психологічна гра «Хто така дитина?» (Маріанна Тропіна, психолог, тренер Києво-Могилянської академії в партнерстві з ЮНІСЕФ, тренер з сексуальної просвіти, супервізор).
Паралельно проводилися майстер-клас від освітян НВК – академічний ліцей № 15 м. Кам’янського «Уроки для сталого розвитку у вимірі сучасності» (Ірина Андрушко, заступник директора, та Ірина Синишина, вчитель початкових класів, - викладачі курсу «Уроки для сталого розвитку») та семінар-практикум «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку: як створити ситуацію вибору і розвивати критичне мислення» (Любов Балала, методист з питань дошкільної освіти відділу освіти Синельниківської міської ради, і Людимила Клімова, завідувач відділу дошкільної освіти кафедри дошкільної та початкової освіти).
Було анонсовано початок прийому робіт на обласний конкурс творчих проектів закладів середньої та дошкільної освіти «Ініціативи для стійкого розвитку громади».