- Деталі
- Перегляди: 7927
З огляду на актуальність у структурі суспільствознавчих дисциплін старшої школи доречно передбачати уроки антикорупційної тематики. Причому такі уроки мають проходити не у формі лекції, що, як відомо, учні майже не сприймають.
Так, найбільш ефективними є метод групового обговорення (після участі в дискусіях запам’ятовується до 75% матеріалу) та, власне, безпосереднє використання знань на практиці (засвоюється до 90% матеріалу).
Тобто, в пам’яті залишається те, що прожите, програне, у чому людина взяла безпосередню участь. Отож тренінги, інтерактивні уроки або заняття-практикуми є найбільш вдалою формою виховної роботи з сучасними дітьми.
До того ж ураховуйте, що учні ліпше опановують візуальну інформацію (до 50% матеріалу).
Проблема корупції багатогранна
- Деталі
- Перегляди: 1888
Міжнародні акти:
- Додатковий протокол до Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією від 15 травня 2003 р. (Закон України «Про ратифікацію Додаткового протоколу до Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією» від 18 жовтня 2006 р. № 253-V)
- Кримінальна конвенція про боротьбу з корупцією від 27 січня 1999 р. (Закон України «Про ратифікацію Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією» від 18 жовтня 2006 р. № 252-V)
- Конвенція Організації Об'єднаних Націй проти корупції від 31 жовтня 2003 р. (Закон України «Про ратифікацію Конвенції Організації Об'єднаних Націй проти корупції» від 18 жовтня 2006 р. № 251-V)
- Цивільна конвенція про боротьбу з корупцією від 04 листопада 1999 р. (Закон України «Про ратифікацію Цивільної конвенції про боротьбу з корупцією» від 16 березня 2005 р. № 2476-IV)
- Угода про створення групи держав по боротьбі з корупцією (GRECO)
- Статут Групи держав по боротьбі з корупцією (GRECO)
Кодекси України:
- Кримінальний Кодекс України
- Кодекс України про адміністративні правопорушення
- Кодекс законів про працю України