Згідно з Положенням про внутрішнє забезпечення якості освіти, Положенням про порядок розроблення, моніторингу, періодичного перегляду та закриття освітніх програм, Положенням про порядок організації, аналізу та представлення результатів опитування студентів щодо якості викладання, Положенням про раду із забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти, Положенням про проведення моніторингових досліджень, Положенням про моніторингову (робочу) групу з питань проведення моніторингових досліджень в КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР» та орієнтуючись на розвиток внутрішньої̈ системи забезпечення якості освітнього процесу, фахівцями Навчально-методичного центру забезпечення якості освіти протягом лютого 2022 року було проведе моніторингове дослідження серед зовнішніх стейкхолдерів (роботодавців, керівників від баз практики) щодо реалізації освітніх програм та поліпшення якості освітніх послуг за освітніми програмами «Інклюзивна освіта», «Загальна педагогіка», «Психологія», «Освітній менеджмент», «Публічне управління та адміністрування».
Предметом проведеного моніторингового дослідження є забезпечення якості освітнього процесу за відповідними освітніми програмами.
Метою дослідження було вивчення рівня задоволеності стейкхолдерами, якістю підготовки фахівців за освітніми програмами з метою удосконалення системи якості вищої освіти у КЗВО «ДАНО» ДОР.
Завданнями дослідження є отримання інформації щодо ставлення стейкхолдерів до освітнього процесу в Академії та якості існуючих освітніх програм і навчальних планів.
Результати моніторингового дослідження дадуть змогу:
- отримати інформацію щодо організації освітнього процесу та якості викладання в Академії;
- з’ясувати якість роботи викладачів та кафедр в цілому;
- з’ясувати ступінь задоволеності стейкхолдерами якістю підготовки фахівців в Академії;
- спланувати комплекс заходів, що дозволить підвищити якість освітнього процесу в Академії.
Результати досліджень представлено в аналітичних довідках (див.вкладення).