За результатами анкетувань здобувачів вищої освіти, проведених у 2022-2023 навчальному році, навчально-методичним центром забезпечення якості освіти було розроблено рекомендації щодо покращення підготовки здобувачів вищої освіти у КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР», а саме:
1. Посилити роботу щодо залучення зовнішніх стейкхолдерів, насамперед, роботодавців, об’єднань роботодавців та випускників до розробки, моніторингу та перегляду освітніх програм (далі – ОП), змісту програм освітніх компонентів, формування програм та баз практик (відповідальні: завідувач випускової кафедри, гарант ОП).
2. Систематично проводити опитування (анкетування) випускників та роботодавців задля виявлення недоліків, проблем та пропозицій щодо змін та покращення освітнього процесу на ОП (відповідальні: завідувач випускової кафедри, гарант ОП, НМЦЗЯО).
3. Активізувати участь здобувачів вищої освіти у програмах мовного та наукового стажування за всіма напрямами підготовки та ОП (відповідальні: завідувач випускової кафедри, гарант ОП).
4. Поширювати викладання окремих дисциплін англійською мовою задля розвитку академічної мобільності здобувачів вищої освіти та інтернаціоналізації освітньої діяльності Академії (відповідальні: завідувач випускової кафедри, кафедра соціально-гуманітарної освіти)
5. Посилити роботу щодо підвищення професійного рівня, педагогічної майстерності, наукової кваліфікації професорсько-викладацького складу шляхом навчання за різними програмами (курсами), стажування (зокрема стажування в іноземних установах), участі у тематичних заходах (тренінгах, семінарах, відкритих лекціях) (відповідальні: проректор з науково-педагогічної та методичної роботи, завідувач випускової кафедри).
6. Задля популяризації та дотримання академічної доброчесності в Академії рекомендовано викладачам пройти курс «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» на платформі Prometheus.
7. У програмах освітніх компонентів, що передбачають виконання письмових аналітичних робіт, розробити окремий змістовий модуль або цикл занять, спрямованих на розвиток навичок академічного письма, структурування текстів та наукову аргументацію (відповідальні: завідувач випускової кафедри, гарант ОП).
8. Розробити відеопрезентації вибіркових дисциплін, що сприятимуть формуванню у здобувачів вищої освіти їх індивідуальної освітньої траєкторії (відповідальні: завідувач кафедри).
9. Заохочувати викладачів до участі в тренінгах, курсах та інших формах професійного розвитку з метою покращення їхньої викладацької майстерності (відповідальні: навчально-методичний центр підвищення кваліфікації).
Ірина Кобзєва, директор НМЦЗЯО