Метою дослідження є вивчення особливостей формування у здобувачів вищої освіти індивідуальної освітньої траєкторії з урахуванням студентоцентризького підходу до освітнього процесу.
Опитування здобувачів вищої освіти передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; формування індивідуальної освітньої траєкторії; вивчення рівня задоволеності здобувачів вищої освіти якістю освітньої програми; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; рівня задоволеності здобувачів вищої освіти вільним вибором дисциплін; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання; якості навчально-методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів вищої освіти.
Результати моніторингового дослідження дадуть змогу: отримати інформацію щодо особливостей формування у здобувачів вищої освіти індивідуальної освітньої траєкторії; з’ясувати ступінь доступності здобувачів вищої освіти до вільного вибору дисциплін; з’ясувати, рівень ознайомлення здобувачів вищої освіти з освітньо-науковою програмою в цілому; спланувати комплекс заходів, що дозволить підвищити рівень формування у здобувачів вищої освіти індивідуальної освітньої траєкторії.