Опитування здобувачів фахової передвищої освіти передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; формування індивідуальної освітньої траєкторії; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання; якості навчально-методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі; організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів фахової передвищої освіти; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів фахової передвищої освіти.
Метою дослідження є оцінка професійної підготовки та задоволеності освітньо-професійної програми серед здобувачів фахової передвищої освіти.
Результати моніторингового дослідження дадуть змогу: отримати інформацію щодо організації освітнього процесу та якості викладання в Коледжі; з’ясувати якість роботи викладачів; з’ясувати, що впливає на задоволеність навчання в Коледжі; спланувати комплекс заходів, що дозволить підвищити якість освітнього процесу в Коледжі.