Зустріч провела Ірина Кобзєва, куратор проєкту, директорка навчально-методичного центру забезпечення якості освіти. У зустрічі взяли участь науково-педагогічні працівники закладів освіти: ДПТНЗ «Кам’янський центр підготовки та перепідготовки робітничих кадрів» (Олена Палабугіна), ДПТНЗ «Нікопольський центр професійної освіти» (Наталія Черемнова), Криворізький професійний транспортно-металургійний ліцей (Калініченко Світлана), ДНЗ «Криворізький центр підготовки та перепідготовки робітничих кадрів будівельної галузі» (Рябко Марина), ДПТНЗ «Дніпровський центр професійно-технічної освіти» (Інна Рогульська) (Людмила Зюкова), Кам’янський професійний ліцей (Юлія Шевчук), ДЗП(ПТ)О «Вище професійне училище № 55 м. Дніпро» (Ірина Яркова), ДНЗ «Міжрегіональне вище професійне училище з поліграфії та інформаційних технологій» (Ольга Звягіна), Перещепинський професійний ліцей (Оксана Тертишна), Центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів №1 м. Кривий Ріг (Лариса Рубцова), Криворізький професійний ліцей (Катерина Кухтін), ДПТНЗ «Криворізький навчально-виробничий центр» (Микола Красуля), ДПТНЗ «Дніпровський професійний залізничний ліцей» (Юлія Коношко), ДПТНЗ «Апостолівський центр підготовки та перепідготовки робітничих кадрів» (Лариса Смірнова).
Ірина Кобзєва ознайомила учасників з результатами моніторингу, а саме варіативний предмет «Повага. Любов. Секс» було фактичного запроваджено у 13 закладах професійної (професійно-технічної) освіти для 310 здобувачів освіти. Тренери курсу поділилися професійним досвідом впровадження навчальної дисципліни в режимі онлайн. За результатами зустрічі були окреслені перспективи подальшого впровадження варіативного предмету «Повага. Любов. Секс» у 2022-2023 н.р., а саме оновити освітню програму, удосконалити тестові завдання, розробити критерії оцінювання дисципліни та наповнити курс інтерактивними вправами-онлайн.
Комунальний заклад вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» спільно з Департаментом освіти і науки Дніпропетровської обласної ради направили листи-подяки керівникам закладів професійної (професійно-технічної) освіти, на базі яких проходить експериментальне впровадження.