У березні-травні 2024 року в межах дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня за темою «Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення STEM-освіти в умовах реформування освітньої галузі» та регіональних заходів національного фестивалю STEM-Весна-2024 комунальним закладом вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» проведено обласний конкурс «Brand book STEM» для педагогічних працівників та учнів 10-11 класів закладів освіти Дніпропетровської області.
Захід проводився з метою просування ідей STEM-освіти у громадах, розвитку педагогічної та учнівської творчості, поширення цінностей регіональної STEM-спільноти.
Учасники направляли оргкомітету конкурсу унікальні брендбуки закладів STEM-освіти, локальних STEM-центрів, регіональної спільноти «STEM на Дніпрі».
Найбільшу кількість робіт направили за напрямом «Брендбук школи/ліцею/гімназії» – 23 роботи. За напрямами «Брендбук закладу позашкільної освіти» та «Брендбук STEM-центру» надійшло по 2 роботи.
Загальна кількість отриманих робіт – 27 брендбуків від 55 учасників.
У складі експертного журі Конкурсу працювали наукові та педагогічні працівники КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР», педагоги експериментальних закладів STEM-освіти.
Журі провело експертну оцінку конкурсних робіт відповідно до критеріїв:
- відповідність тематиці та умовам конкурсу;
- технічна майстерність (володіння техніками і технологіями роботи з матеріалами та цифровими інструментами);
- оригінальність, здатність автора побачити нове, незвичайне у звичайному, використати цікаві форми для відтворення та популяризації ідей STEM, самостійність мислення;
- образність (здатність автора висловити абстрактну ідею в конкретний формі).
Журі Конкурсу відзначає учасників творчого змагання дипломами КЗВО «ДАНО» ДОР» за творчий потенціал та дипломами переможців у наступних номінаціях (див. вкладення).
Науковий комітет експериментальної мережі закладів освіти, оргкомітет та журі Конкурсу висловлюють щиру вдячність учасникам творчого змагання, бажають втілення креативних ідей і впевненого просування бренду закладу в освітньому просторі регіону та України.
Рекомендуємо використати роботи конкурсу під час проведення засідань педагогічних рад, обговорення стратегії в колективі маркетингу освітніх послуг та покращення іміджу закладу освіти.