16 травня 2024 року в Дніпровській академії неперервної освіти проведено науково-методичний семінар для педагогів та керівників експериментальних закладів освіти за темою «Науково-дослідна робота вчителя у контексті безперервного професійного розвитку». 110 представників експериментальних закладів, що працюють за темами «Розробка моделі реалізації педагогіки партнерства на засадах компетентнісного підходу» та «Організаційно-педагогічні умови супроводу професійного розвитку педагогів в умовах неперервної освіти» зібралися для обговорення змісту та особливостей наукової та інноваційної діяльності вчителя, вимог професійного стандарту до компетентностей, умінь і навичок щодо здійснення наукового дослідження.
Науковий керівник експериментів, завідувач кафедри загальної та спеціальної педагогіки Тетяна Мотуз ознайомила учасників семінару з вимогами до професійних компетентностей вчителя щодо здійснення науково-дослідної роботи, а також з методикою створення наукових публікацій за результатами теоретичних та практичних досліджень. Старший викладач кафедри Анжела Пісковенко представила інформацію щодо стану моніторингових досліджень в межах експерименту «Розробка моделі реалізації педагогіки партнерства на засадах компетентнісного підходу».
За результатами роботи науково-методичного семінару були прийняті рекомендації щодо продовження співпраці науково-педагогічних працівників Академії, зокрема кафедри загальної та спеціальної педагогіки, з керівниками та вчителями закладів загальної середньої освіти у напрямі розвитку наукового потенціалу освітян, продукування, апробації та впровадження педагогічних інновацій.