Учасники професійно змагалися у випробуванні «Методичний практикум», де у фрагменті онлайн-уроку мали показати (за 20 хвилин!!!), як організовують уроки історії. Головна фішка – багаторакурсність (різні погляди на події) та багатоперспективність (варіанти розвитку подій).
Оцінювання випробування відбувалося за такими критеріями:
- наскільки професійні методи та технології підходять до теми уроку і чи враховуються вікові особливості здобувачів;
- чи ефективно використовують ці методи;
- як впроваджують багаторакурсність і багатоперспективність;
- чіткість та аргументованість пояснень.
У результаті визначили п’ятірку професійно найвправніших педагогів у номінації «Історія»:
- Наталія Власова (відокремлений структурний підрозділ "Науковий ліцей міжнародних відносин ІІ-ІІІ ступенів" Університету митної справи та фінансів);
- Роман Довганенко (Дніпровська гімназія № 50 Дніпровської міської ради);
- Дмитро Гонтар (Криворізький ліцей № 113 Криворізької міської ради);
- Володимир Олим (Криворізький Тернівський ліцей Криворізької міської ради);
- Денис Войтович (Криворізька гімназія № 120 Криворізької міської ради).
Ми спитали учасників конкурсу про їх індивідуальну мотивацію – ось, що вони відповіли:
- Хочу перевірити свої сили та дізнатися щось нове.
- Для обміну досвідом і саморозвитку.
- Підвищити кваліфікацію й стати ще «крутішим» педагогом.
- Надихнути інших колег своїм прикладом.
- Захистити честь школи та міста.
П`ятірка наймайстерніших вчителів проходить у наступний, ІІІ етап конкурсу, який відбудеться у лютому 2025 року. На них чекають ще два випробування, які остаточно визначать переможця!
Усі молодці! Ви не просто вчителі, ви – справжні агенти змін!
Обласне журі й оргкомітет та науковці-експерти
Всеукраїнського конкурсу «Учитель року»