Опитування здобувачів фахової передвищої освіти передбачало отримання інформації щодо: вивчення думки здобувачів фахової передвищої освіти щодо дотримання академічної доброчесності в Коледжі; рівня ознайомлення з поняттями «академічна доброчесність», «плагіат»; рівня ознайомлення з нормативними документами, які діють у Коледжі щодо розробки та впровадження системи забезпечення академічної доброчесності; вивчення причин недотримання академічної доброчесності; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; проявів академічної недоброчесності, які зустрічаються під час навчання; розуміння здобувачами фахової передвищої освіти наслідків щодо порушення академічної доброчесності; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів фахової передвищої освіти. Метою дослідження є встановлення рівня поінформованості здобувачів фахової передвищої освіти про правила та принципи академічної доброчесності.
Завдання дослідження: проаналізувати результати забезпечення академічної доброчесності здобувачами фахової передвищої освіти в КЗВО «ДАНО» ДОР»; визначити шляхи забезпечення ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату в будь-яких працях здобувачів фахової передвищої освіти.
Результати моніторингового дослідження представлені у вкладенні.