Опитування здобувачів фахової передвищої освіти передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; формування індивідуальної освітньої траєкторії; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання; якості навчально-методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі; організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів фахової передвищої освіти; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів фахової передвищої освіти.
Метою дослідження є вивчення рівня якості освітнього процесу та викладання серед здобувачів фахової передвищої освіти. Завдання дослідження: вивчити думку здобувачів фахової передвищої освіти щодо організації освітнього процесу та якості викладання в Коледжі; визначити пропозиції щодо покращення навчання в Коледжі; виявити рівень дотримання академічної доброчесності.
Результати моніторингового дослідження подано у вкладенні.