Опитування здобувачів вищої освіти передбачало отримання інформації щодо якості організації освітнього процесу: формування індивідуальної освітньої траєкторії; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів необхідних для навчання; якості навчально методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі; організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів вищої освіти; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів вищої освіти.
Метою дослідження є вивчення рівня якості освітнього процесу та викладання серед здобувачів вищої освіти за першим бакалаврським рівнем. Результати моніторингового дослідження дадуть змогу отримати інформацію щодо організації освітнього процесу та якості викладання в Академії: з’ясувати якість роботи викладачів та кафедр в цілому; з’ясувати що впливає на задоволеність навчання в Академії; спланувати комплекс заходів, що дозволить підвищити якість освітнього процесу в Академії.