Опитування викладачів передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу під час дистанційного навчання, рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу, наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для викладання, якості навчально методичного забезпечення, дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять, готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі, спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів фахової передвищої освіти.
Метою дослідження є вивчення рівня якості освітнього процесу та викладання серед викладачів під час дистанційного навчання. Результати моніторингового дослідження дадуть змогу: отримати інформацію щодо організації освітнього процесу та якості викладання під час дистанційного навчання в Коледжі, з’ясувати якість роботи викладачів, з’ясувати, що впливає на якість дистанційного навчання в Коледжі, спланувати комплекс заходів щодо підвищення якості освітнього процесу під час дистанційного навчання в Коледжі. Результати дослідження наведені у вкладенні.