Опитування здобувачів вищої освіти за другим (магістерським) рівнем передбачало отримання інформації щодо якості організації освітнього процесу: формування індивідуальної освітньої траєкторії, рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу, наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання, якості навчально методичного забезпечення, дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять, програмних результатів навчання, готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі, організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів вищої освіти, дотримання принципів студентоцентрованого навчання, спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів вищої освіти.
Метою дослідження є вивчення рівня якості освітнього процесу та викладання серед здобувачів вищої освіти за другим (магістерським) рівнем.
Результати моніторингового дослідження дадуть змогу отримати інформацію щодо організації освітнього процесу та якості викладання в Академії: з’ясувати якість роботи викладачів та кафедр в цілому, з’ясувати, що впливає на задоволеність навчання в Академії, спланувати комплекс заходів, що дозволить підвищити якість освітнього процесу в Академії.