Опитування здобувачів фахової передвищої освіти передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу, формування індивідуальної освітньої траєкторії, рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу, наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання, якості навчально методичного забезпечення, дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять, програмних результатів навчання, готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі, організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів фахової передвищої освіти, дотримання принципів студентоцентрованого навчання, спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів фахової передвищої освіти.
Метою дослідження є оцінка якості реалізації освітньо-професійної програми серед здобувачів фахової передвищої освіти.
Результати моніторингового дослідження дадуть змогу: отримати інформацію щодо організації освітнього процесу та якості викладання в Коледжі, з’ясувати якість роботи викладачів, з’ясувати, що впливає на задоволеність навчання в Коледжі, спланувати комплекс заходів, що дозволить підвищити якість освітнього процесу в Коледжі.