У сучасних реаліях проблема пошуку ефективних методів та прийомів навчання дітей з особливими освітніми потребами є досить актуальною, розв’язання якої дозволить сформувати у дітей основну систему освітньої компетентності, покращити соціальні та моральні якості дитини.
Діти з ООП, що в силу своїх психолого-педагогічних особливостей, досить часто ведуть себе в класі так, як в умовах гри в групі дитячого садка або в сім'ї. Саме тому одним із найкращих методів у роботі з дітьми з ООП, є застосування ігор, а саме дидактичної гри. Вона сприяє збагаченню знань та уявлень учнів про навколишній світ, активізації розумової діяльності, позитивно впливають на розвиток психічних процесів та особистості учнів.
Дидактична гра дозволяє забезпечити необхідну кількість повторень за допомогою різного матеріалу зі збереження емоційно позитивного ставлення до завдання.
Саме тому, фахівцями ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти розроблені методичні рекомендації «Картотека дидактичних ігор та вправ для дітей з особливими освітніми потребами», які допоможуть в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, як фахівцям ІРЦ, так і педагогам, батькам та іншим дорослимзнайти таку гру, яка зможе допомогти дитині розвинути саме ті особливості, які потрібні, а також за допомогою вправ зняти емоційне та психологічне напруження.