Опитування здобувачів фахової передвищої освіти передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу під час дистанційного навчання; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання; якості навчально-методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі; організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів фахової передвищої освіти; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів фахової передвищої освіти.
Метою дослідження є вивчення рівня якості освітнього процесу та викладання серед здобувачів фахової передвищої освіти під час дистанційного навчання. Результати моніторингового дослідження дали змогу: отримати інформацію щодо організації освітнього процесу та якості викладання під час дистанційного навчання в Коледжі; з’ясувати якість роботи викладачів; з’ясувати, що впливає на якість дистанційного навчання в Коледжі; спланувати комплекс заходів щодо підвищення якості освітнього процесу під час дистанційного навчання в Коледжі. Результати дослідження наведені у вкладенні.