- Деталі
- Перегляди: 152
Опитування здобувачів вищої освіти передбачало отримання інформації щодо якості організації освітнього процесу: формування індивідуальної освітньої траєкторії; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів необхідних для навчання; якості навчально методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі; організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів вищої освіти; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів вищої освіти.
- Деталі
- Перегляди: 165
Опитування викладачів передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу під час дистанційного навчання, рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу, наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для викладання, якості навчально методичного забезпечення, дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять, готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі, спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів фахової передвищої освіти.
- Деталі
- Перегляди: 145
Опитування здобувачів фахової передвищої освіти передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу під час дистанційного навчання; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання; якості навчально-методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі; організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів фахової передвищої освіти; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів фахової передвищої освіти.
- Деталі
- Перегляди: 171
Опитування здобувачів фахової передвищої освіти передбачало отримання інформації щодо: якості організації освітнього процесу; формування індивідуальної освітньої траєкторії; рівня інформаційного забезпечення освітнього процесу; наявності вільного доступу до відповідних інформаційних ресурсів, необхідних для навчання; якості навчально-методичного забезпечення; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; програмних результатів навчання; готовності викладачів до роботи в дистанційному режимі; організації та забезпечення самостійної роботи здобувачів фахової передвищої освіти; дотримання принципів студентоцентрованого навчання; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів фахової передвищої освіти.
- Деталі
- Перегляди: 169
Опитування здобувачів фахової передвищої освіти передбачало отримання інформації щодо: вивчення думки здобувачів фахової передвищої освіти щодо дотримання академічної доброчесності в Коледжі; рівня ознайомлення з поняттями «академічна доброчесність», «плагіат»; рівня ознайомлення з нормативними документами, які діють у Коледжі щодо розробки та впровадження системи забезпечення академічної доброчесності; вивчення причин недотримання академічної доброчесності; дотримання чітких і зрозумілих правил проведення навчальних занять; проявів академічної недоброчесності, які зустрічаються під час навчання; розуміння здобувачами фахової передвищої освіти наслідків щодо порушення академічної доброчесності; спроможності освітнього середовища задовільнити потреби та інтереси здобувачів фахової передвищої освіти. Метою дослідження є встановлення рівня поінформованості здобувачів фахової передвищої освіти про правила та принципи академічної доброчесності.
- Деталі
- Перегляди: 229
Метою дослідження є вивчення рівня якості практичної підготовки серед здобувачів вищої освіти за другим (магістерським) рівнем.